דברים שכדאי לדעת על מטבחים מודרניים

מהם מטבחים מודרניים? מטבחים אלו מתאימים לעיצוב העכשווי של הבית ועל כן הם ייעודיים לכל מי שמחפש עיצוב מטבח קל ומוכר. אם אתם נמצאים לפני עיצוב מטבח ולא באתם עם תוכנית דקורטיבית, זהו התכנון הבטוח ביותר לשילוב בכל בית. מה הוא כולל ומדוע הוא נחשב אטרקטיבי במיוחד?

• ארונות בעיצוב מינימליסטי

העיצוב המינימליסטי הוא חד שכבתי: בשונה מהמודל של עיצובים עתיקים, יש בה בדרך כלל צבע אחיד, וללא כיפופי-עץ, גילופים או ידיות. הארון המודרני הוא למעשה קרש פתיחה אחד שניתן לפתוח מלמעלה או מלמטה ללא צורך בידית נשיאה. הוא קל משקל ומאפשר פתיחה קלה מאד. ארונות אלו מאד פרקטיים לשילוב במטבחים קיימים או כחלק מסט חדש של מטבח להתקנה בבית הלקוח.

• מידוף ואמצעי אחסון נוסף

זה לא סוד כי במטבח מודרני לא רק הארונות מדברים אלא גם המידוף החיצוני. לכן, מאד חשוב לבחור מדפים שיתאימו למטבח המודרני, מינימליסטים, חד גוניים וללא פרזול. מדפים אלו מתאימים לנשיאת כלי מטבח, תיבול וכל סוג אחר של רכיב אחסון המיועד למטבח.

• עמדת עבודה קרמית ופרקטית

עמדת עבודה מודרנית מבוססת על קרמיקה מודרנית חד גונית. ניתן לבסס אותה על צבעים בהירים כמו לבן או קרם ומנגד, לבחור בצבעים כהים המתכתבים עם העיצוב המודרני, למשל עמדה שחורה או עץ כהה ליצירת ניגודיות עם הגוון הלבן. באמצעות עמדת עבודה זו ניתן ליהנות ממטבח בעל עיצוב דינאמי ואוורירי המתאים לכל סוג של בית מכל רקע עיצובי שהוא.

• ליהנות מעיצוב עכשווי בר קיימא

מטבחים מודרניים מאפשרים למשתמש ליהנות מעיצוב עכשווי מן המעלה הראשונה ולזכות בכל התמורות שהוא צריך כדי להגשים את הכנת המזון בהנאה צרופה. מטבחים מודרניים מעוצבים מספקים את מלוא הנוחות והפונקציונאליות בפתיחת הארונות ובתפעול עמדות העבודה והם ניתנים להגדלה באמצעות התוויית אי למטבח אשר יוצר עמדת עבודה נוספת לשיש-הקיר.

• BH מטבחים - לעצב את המטבח המודרני בדרך שלך

בחברת BH מטבחים נהנה המשתמש ממגוון מטבחים מודרניים בעיצובים שונים הניתנים לעיצוב על ידיו. החברה מסייעת ללקוחותיה להתאים את המטבח על פי צרכי האפיון שלהם ומספקת להם את כל הנדרש ליצירת מראה אקסקלוסיבי במיוחד בחדר זה.

נגישות