טיפים לבחירת מטבחים קלאסיים

המטבח הקלאסי הוא המטבח המושלם לכל מי שמעוניין להסדיר בביתו עיצוב כפרי אותנטי. אם ארונות עם ידיות פרזול מעוצבות ועמדת שיש מטבח מאבן אותנטית תמיד דיברו אליכם, המטבח הקלאסי של BH מטבחים מתאים בדיוק עבורכם. מה צריך לדעת לפני שמסדירים מטבח קלאסי אותנטי בביתכם?

• טיפ מס' 1 - המטבח חיוני במיוחד לחובבי העץ

אם עץ מבחינתכם אינו רק בפרקטים ובגיטרות, אלא עיצוב פסקול החיים שלכם בבית, המטבח הכפרי ללא ספק מתאים עבורכם. במטבח זה ניתן לשלב טקסטורות עץ שונות, חלקן עגולות וחלקן מלבניות. ניתן לשלב שכבה פולימרית דמוית עץ אמיתי, לחסוך וליהנות כמעט מאותן תמורות. במטבח הקלאסי תוכלו למצוא ארונות עץ בעבודת נגרות מתקדמת שהוכנה במיוחד עבורכם. מטבחים קלאסיים מעץ מסבים למשתמש שגרה קלה ופשוטה עם ארונות בוטיק רב תכליתיים.

• טיפ מס' 2 - אבזרו את המטבח בידיות פרזול אותנטיות

אין ספק שידיות הפרזול בקדמת הארונות מהוות את ליבתו של המטבח הקלאסי. בשונה מהמטבחים בעיצובים החדשניים, מטבח קלאסי מבוסס על אופן הפתיחה הישן והמוכר, ידיות פרזול. מומלץ לעצב ידיות מיוחדות שיטביעו חותם על המטבח שלכם ויהפכו אותו לסמל סטטוס דקורטיבי עבור ביתכם ועבור סביבתכם הקרובה. בהדמיית המחשב של BH מטבחים ניתן להתחקות אחר אפשרויות שונות של ידיות פרזול אותנטיות להטמעה במטבחים הקלאסיים שלכם.

• טיפ מס' 3 - השקיעו בעמדת העבודה במטבח הקלאסי

עמדת העבודה, או בשפה פשוטה – השיש, הוא אחד מנדבכי העיצוב המרכזיים במטבח. כאשר מדובר על מטבח קלאסי, יש 2 דרכים לעצב אותו. הראשונה היא להתבסס על קרמיקה בצבעים שישדרו עיצוב עתיק או כפרי, למשל קרמיקה שחורה או חומה עץ, ואפילו צבע שמנת יכול להשתלב היטב במרחב. האופציה השנייה והיקרה יותר היא להתבסס על אבן אמיתית, במקום קרמיקה. העלות גבוהה אך היתרון הוא בשימור עמדת העבודה לטווח הארוך מאד. על עמדת עבודה כזו ניתן להתנהל בקלות עם כל סוגי הכנת המאכלים ללא חשש מנזק מצטבר. בנוסף, זוהי תשתית שלא צריך לחדש והיא עמידה בכל חומרי הניקיון. בקרמיקה ישנה רשימה של מוצרי ניקיון האסורים בשימוש, למשל מלח לימון שעשוי לגרום ללובן על המשטח.

נגישות