טיפים לעיצוב מטבחי פרובאנס בבית

אם אתם מעוניינים לעצב מטבחי פרובאנס, במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים בשביל ליישם זאת כנדרש. מטבחי פרובאנס הם מטבחים בעיצוב כפרי ייחודי הניחנים בצבעי חום ולבן. בשל כך שמדובר במיזוג גוני בים הצבעים, מדובר בגרסאות מתפשרות של שניהם כדי לאפשר את המיזוג. הגוון החום יחסית בהיר והגוון הלבן יחסית כהה, נוטה לשמנת. השילוב של 2 גוונים אלה מאפשר את הקסם של יצירת מטבחי פרובאנס המשלבים ישן מול חדש ומתאימים במיוחד לבתים חובבי עץ.

• טיפ מס' 1 - עיינו בקטלוג עיצוב מטבחי פרובאנס של חנות מטבחים מקצועית

אל תתפשרו על פחות מחנות מטבחים מקצועית, שכן ברשתות כלי בית המבחר של המטבחים מצומצם, ואם ישנו מטבח פרובאנס הוא לא בהכרח יתאים לדרישות העיצוב שלכם. בחנות מטבחים מקצועית ניתן ליישם התאמות ולוודא שהמטבח אכן לשביעות רצונכם ועתיד להתאים למקום המגורים שלכם הן בעיצוב והן בנוחות. לכן, חשוב לבחור רק בחנות מטבחים מקצועית בשביל להסדיר מטבחי פרובאנס שתהיו מרוצים מהם במלוא מובן המילה.

• טיפ מס' 2 - בחרו במטבח שיתאים לדרישות התפעול שלכם

בחרו במטבח עם ארונות ומגירות בסגנון הפתיחה המועדף עליכם, מגירות, ארונות פתיחה, ארונות קלאפות ועוד. מומלץ להסדיר גם באי המטבח, אם החלטתם לבנות אחד, סט התקני אחסון בבסיס התחתון שלו. הם יאפשרו לכם מקום נוסף במטבח ויכולת להטמיע תכולת אחסון במקומות נוספים לארונות הסטנדרטיים.

• טיפ מס' 3 - בחרו את משטח העבודה כך שיתאים למטבח

חשוב לוודא כי משטח העבודה מתאים לארונות ולמגירות המטבח שלכם באופן אופטימלי. ארונות ומגירות המטבח צריכים להיראות תואמים לאותו משטח עבודה שעשוי להיות מבוסס על אבן טבעית או שיש, לבחירתכם. באמצעות הדמיית מחשב של חנות מטבחים תוכלו למצוא את משטח העבודה האופטימלי. חשוב לציין כי במטבחי פרובאנס, כמשתייכים לסדרת המטבחים האותנטיים בתעשייה נושא משטח העבודה אקוטי מאד. משטח עבודה מאבן טבעית או מקרמיקה מעוצבת יקבע למעשה את זהות עיצובו של המטבח ולכן חשוב מאד להשקיע בבחירה שלו. בפועל משטח אבן מסותתת יקר יותר כי האבן טבעית ממינרלים אמיתיים ולא נוצרה בתעשייה. מנגד, אבן קרמית חוסכת במחיר ומאפשרת מכלול עיצובים וצבעים, וגמישות בעיצוב בהתאם לשילוב הרצוי.

נגישות