כל מה שרציתם לדעת על מטבחים קלאסיים

מחפשים לעצב בחלל המטבח שלכם את הדקורציה האותנטית? במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע המבוקש על מטבחים קלאסיים שתמיד רציתם לדעת. מטבחים קלאסיים מאופיינים ברשימה של תכונות שעבור חלקנו עשויות להתאים מאד כטכניקת עיצוב. מה אתם צריכים לדעת על מטבחים קלאסיים? כל מה שביקשתם לדעת אודות תחום זה, במאמר מידע אחד.

• צבע וטקסטורה

לרוב, מדובר במטבחי עץ, כלומר מטבחים שהארונות שלהם עשויים עץ או פולימר, עמדות העבודה שלהם ("השיש") בצבע שמתכתב עם העץ, או עשוי עץ בעצמו ופרזול גלוי הוא נחלת כלל העיצוב: מסביב למדפים, ועל גבי דלתות הארונות והמגירות.

שכבתיות העיצוב

זהו עיצוב רב שכבתי, שכל אחת מהשכבות מסמלת שלב בדקורציה: צבע, טקסטורה, צורת המעטה החיצוני ופרזול. בשונה מעיצובים עכשוויים, הרב שכבתיות מבטאת את האנכרוניזם הקלאסי של ימי העבר, מה שהופך עיצוב זה לרלוונטי מאד עבור המבקשים להטמיע בביתם דקורציה עתיקה או כפרית.

• סוג שיש העבודה

בדרך כלל יהיה זה שיש קרמי בצבעים כהים המתכתבים עם עיצוב העץ או שיש מאבן אמיתית. סוגים כאלו של שיש משלימים את עיצוב הארונות החומים וגם מאפשרים טקסטורה ייחודית במידה ומדובר באבן מסותתת אמיתית. בקרמיקה, בדרך כלל העיצוב יהיה מלבני רגיל, אבל הצבע שלו והמרקם הגוני על גביו יעשו את שלהם כמעצבי מטבח קלאסי.

• סוג הגימור של הארונות והמגירות

הגימור לרוב יבוסס על תנועה עגולה, בה השכבה החיצונית של כל ארון ומגירה יהיו קשתיות בצדדים או גליליות על מנת ליצור את האלמנט הקלאסי של פעם, כנבדל מהאלמנט המודרני. ניתן גם להיעזר בפיתוחים מלבניים במסגרת שבלונה עגולה כדי להביע מסר זה וגם להפוך את המטבח הכפרי ליותר בורגני עתיק ופחות רורלי וכפרי בעיצוב שלו.

• המטבח מתאים לכל חובבי העיצוב האותנטי

אם אתם מחפשים עיצוב אותנטי שיטביע חותם כדקורציה של פעם, המטבח הקלאסי ללא ספק מתאים לשילוב בחלל הבית שלכם. מטבח זה מבטא את כל הטקסטורות העתיקות ומשלב פרזול מעוצב הן בידיות והן במסגרת המדפים המאפשר להביע את העיצוב הייחודי. מזמינים מטבחים קלאסיים ונהנים מעיצובים אותנטיים של פעם בכל פעם שנגשים להכין מזון!

נגישות