מדריך קצר לבחירת מטבחים מודרניים

במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד אודות מטבחים מודרניים ולהתחקות אחר מה שאתם צריכים להכיר בשביל לעצב את חדרי עיבוד המזון המושלמים המתאימים לאווירה העכשווית. כאן יילמדו נושאים כמו עיצוב ארונות ועמדות עבודה וטיפוח הדקורציה ברכיבים אלה כעכשווית ועל כן – מודרנית. קריאה מהנה!

• בחרו את עמדות העבודה למטבח שלכם

עמדות העבודה, או בקיצור – השיש, הן העמדות עליהן מכינים את המזון. ניתן לבחור סט אחד של עמדת קיר או 2 סטים שהמשני הוא אי למטבח. המאפיין את עמדת העבודה למטבח המודרני הוא שמדובר במוצר קרמי, לרוב בעל צבעים בהירים אשר יוצר את הצורה המלבנית המתאימה בתור תבנית עיצוב עכשווית.

• בחרו את ארונות המטבחים הייעודיים עבורכם

את הארונות עבור מטבחים מודרניים יש לבחור בהתאם לעיצוב שלהם. ארונות מטבחים עבור חדר עיבוד מזון מודרני הם ארונות מינימליסטיים בעיצוב שלהם: אין להם ידיות, הם מבוססים על גוון אחיד, לרוב בהיר כמו לבן או שמנת, והם מגיעים חלקים, ללא טקסטורה של גילוף או כיפוף בצדדים. הדבר מאפשר פתיחה קלה ונוחה משום שבסיס הארון שמוטמע על הקיר גבוה מדלת הארון וה- GAP הזה מאפשר פתיחה תחתית קלה ונוחה.

• הסדירו מדפים לאחסון חיצוני

האחסון החיצוני במסגרת מטבחים מודרניים מתאים לכל מי שיש לו תבלינים וכלי מטבח לשימוש מידי ועמדת העבודה לא מספיקה להכיל זאת לבדה. אחסון זה מתבצע באמצעות מדפים, אותם מומלץ להסדיר בהתאם לעיצוב הארונות כרכיבי המשך. בדרך זו אתם נהנים מפתרון להנחה מידית של כלי השימוש המיידים שלכם ומזמינות גבוהה עבורם מתי שתזדקקו לכך. בכך, אתם מבטיחים אחסון לא מסורבל עם פתרון ייעודי לכל מוצר בו השימוש תכוף במבחן המעשה. אם יש לכם מוצרים כאלו בתפוצה נרחבת, מומלץ להתקין את המדפים בסמוך לעמדות העבודה.

• הקפידו על פרספקטיבה ביחס לגודל המטבח

כאשר המטבח גדול מומלץ לבחור בארונות עבים ובעמדות עבודה עבות, בדגש על צבעים בהירים ככל הניתן. במטבח קטן, בדיוק ההיפך: עמדת העבודה והארונות צריכים להיות דקים והגוון צריך להיות מעט יותר כהה מאשר במטבח מודרני גדול כדי לאפשר התאמה יפה וסימטרית ולא כזו שמשדרת שהמוצרים כלואים בחדר מטבח בגודל מוגבל. פרספקטיבה היא אחד הנושאים החשובים ביותר בעיצוב הבית ובמיוחד במטבחים, שנחשבים לחדרים מעוצבים במיוחד.

נגישות