מה שחשוב לדעת כאשר מסדירים מטבחי פרובאנס

אחד הנושאים החשובים בבית הוא חדר המטבח. כיצד יש לבחור אותו על מנת ליישם את כל התמורות הדקורטיביות הרצויות? ומה לגבי התמורות הפונקציונאליות? במאמר זה נדון בכל מה שנדרש על מנת לעצב מטבחי פרובאנס איכותיים בהחלט. מטבחי פרובאנס כוללים תמורות עיצוביות אותנטיות לצד כלים פונקציונאליים שמקלים את התפעול היומיומי במטבח, ארונות עם התקני פתיחה מיוחדים, מגירות נוחות לתפעול ומדפים פונקציונאליים. כך תסדירו את מטבחי הפרובאנס שלכם בבית.

• עיצוב ודקורציה

על מנת לעצב את מטבחי הפרובאנס שלכם מומלץ להכיר את טכניקת שילוב הגוונים הבסיסית. בגדול, היא מבוססת על צבע שמנת, לבן כהה, מתומהל בגוון חום בהיר. טכניקה זו מסמלת יותר מכל את עיצוב הפרובאנס. על מנת להסדיר מטבחי פרובאנס מעוצבים יש לשקוד על ידיות הפרזול של הארונות והמגירות ולתכנן בקפידה את עיצובו של כל ארון ומגירה, את הגילופים ופיתוחי העץ שיהיו בכל אחד מהם וכד'. משטח העבודה עליו תכינו את האוכל חשוב אף הוא לאפיון וניתן להסדרה כשהוא מבוסס על אבן אמיתית או קרמית. חשוב שהוא ישולב היטב עם הארונות החומים לבנים בעיצוב שלו. את כל זאת ניתן ליישם באמצעות הדמיית מחשב של חנות מטבחי פרובאנס המתמחה בעיצוב מקצועי של מטבחי בוטיק.

• תכנון פונקציונאלי

יש אנשים שיעדיפו ארונות פתיחה ויש שיעדיפו ארונות הזזה. ומה עם ארונות קלאפה נפתחים מלמעלה למטה בחצי גורן? את כל הארונות הללו תוכלו למצוא בחנות מקצועית לשיווק מטבחי פרובאנס. תכנון פונקציונאלי דומה ניתן לעשות גם למגירות בקבעכם את סגנון ידיות הפתיחה ואת האורך של כל מגירה. ניתן ליישם התקני אחסון גם בקירות המטבח וגם באי המטבח, אם החלטתם להתקין מזנון שכזה אשר מסייע במענה נוסף להכנת אוכל יחד עם עמדת העבודה העיקרית.

• התאמה ורסטילית לכל בית

היתרון בחנות מקצועית לשיווק מטבחי פרובאנס על פני חנויות לציוד בית כללי הוא שניתן להתאים מטבחים אלו לכל בית., המטבחים ניתנים להתאמה לבתים גדולים וקטנים עם חדרים צפופים או מרווחים. חשוב לציין כי בחנות זו בליל העיצובים האפשרי הנו גדול ביותר ולכן יש לכם סיכוי גדול ביותר למצוא שם את המטבח שיתאים הלכה למעשה לבית שלכם. לפרטים נוספים, עיינו בקטלוג של BH מטבחים.

נגישות